Specialized Stumpjumper 15 Alloy

Značka
Specialized
Kategorie
Trailová kola
Modelový rok
2025
Cena
79 000 Kč
Do obchodu

Stumpjumper 15 Alloy je tu, aby vymazal všechny kompromisy, co se v trailovém světe dělají na kolech. Pohlcovat nerovnosti jako kolo s velkými zdvihy? Máme. Ovladatelnost, hravost a efektivita při krátkém zdvihu? Dvakrát prověřeno. A co takhle pořádná porce personalizace, aby bylo dokonalé pro jediného jezdce, na kterém opravdu záleží - pro tebe? Máme, máme a máme. PŘELOMOVÉ SCHOPNOSTI: Technologie tlumičů GENIE kombinuje hbitou, hravou jízdu s bezedným DH pocitem. JEDINEČNÁ KONTROLA: Měřitelně lepší trakce než u "kola roku" Stumpjumper EVO. NEPŘEKONATELNÁ PERSONALIZACE: Šest možností nastavení geometrie, smíšená kola nebo 29", laditelná křivka pružení a další. GENIE-Jízda na létacím koberci: Největší inovací na kole Stumpjumper 15 Alloy je GENIE. Tato patentovaná technologie vzduchové pružiny, kterou jsme vynalezli, plní tři přání každého trailového jezdce: pocit a kontrolu nad jízdou jako vinutá pružina, lepší prevenci dorazu než standardní vzduchová pružina a laditelnou "platformu" pro hravý pocit. GENIE kombinuje lineární pružení vinuté pružiny, které zlepšuje kontrolu nad jízdou v "zóně nárazů", s progresivním pružením vzduchové pružiny na konci zdvihu, aby se zabránilo dorazu. Skutečně se jedná o to nejlepší z obou světů - vinuté i vzduchové - s možností dodatečného vyladění. Rozlučte se s kompromisy a přivítejte budoucnost jízdy. JAKÁ NEROVNOST?: Díky o 16,3 % lepšímu zvládání rázové síly než u tradičních vzduchových tlumičů GENIE jezdí Stumpjumper 15 Alloy jako kolo s větším zdvihem. Například model Stumpjumper 15 Alloy (se zdvihem zadního kola 145 mm) a náš model Enduro (se zdvihem 170 mm) využívají k pohlcení rázové síly 1080 N zdvih 101 mm. SPOUSTA TRAKCE: Rozsáhlé testování v terénu prokázalo, že Stumpjumper 15 Alloy s technologií GENIE poskytuje o 57 % lepší trakci než standardní tlumiče se vzduchovým odpružením, protože technologie GENIE poskytuje výkon podobný vinuté pružině, který udržuje kolo v kontaktu se zemí větší procento času než typická vzduchová pružina. SBOHEM DORAZY: O 39 % méně dorazů než u standardní vzduchové pružiny. Při velkých nárazech těžíte ze stoupající křivky pružení v posledních 30 % zdvihu GENIE. Díky této dvoustupňové, výrazně stoupající křivce snižuje GENIE četnost a závažnost dorazů. ZDOKONALENÁ GEOMETRIE: Geometrie tohoto kola poskytuje schopnost velkého kola, když ji potřebuješ, hbitost v úzkých úsecích a živé a efektivní stoupání. Velkorysý kokpit tě dokonale usadí na kolo a optimalizuje trakci a ovládání v zatáčkách. Nízký střed, položený úhel hlavové trubky a optimalizovaný posun vidlice zajišťují stabilitu v terénu. JÍZDA PO TVÉM: Model Stumpjumper 15 Alloy bezproblémově integruje referenční nastavení geo, což z něj dělá nejpřizpůsobivější trailové kolo vůbec. Šest různých nastavení geometrie ti umožní vyladit výkon pro jakýkoli styl a terén. Hlavový úhel a výšku středu lze jemně vyladit pro stabilitu nebo průchodnost. VÝBĚR KOL: Díky našim dodatečně dodávaným vahadlům si můžeš vybrat mezi velkými koly vpředu a vzadu, nebo si to namíchat s 27,5" zadním kolem pro citlivější a hravější jízdu. Bez ohledu na to, co si vybereš, geometrie zůstane zachována. VEZMI SI VŠECHNO: SWAT na kole Stumpjumper 15 Alloy zvyšuje úložný prostor na spodní rámové trubce, což je inovace, kterou jsme zavedli jako první. Jedná se o nejplynuleji fungující, povětrnostním vlivům nejodolnější systém zapuštěné montáže vůbec. VÍCE ODVAHY NEŽ TY: Naše celoodpružená kola jsou konstruována tak, aby byla neúnavná, navržena tak, aby vydržela roky náročné jízdy, a podpořena tou nejlepší podporou a pojistkami, které vás udrží na trailu. Naše bezkonkurenční doživotní výměna ložisek čepů odpružení pro prvního majitele bez dotazů je jen jedním ze způsobů, jak se o tebe staráme.

Specifikace Specialized Stumpjumper 15 Alloy

SWAT
SWAT internal downtube storage
Rám
M5 Alloy chassis and rear-end, Trail Geometry, SWAT™ Door integration, head tube angle adjustment, threaded BB, internal cable routing, 12x148mm dropouts, sealed cartridge bearing pivots, SRAM UDH compatible, 145mm of travel
Objímka
Alloy, 38.6mm
Zadní tlumič
X-Fusion 02 Pro RL, Ride Dynamics Trail Tune, rebound adjust, lockout S1:210x52.5mm, S2-S6:210x55mm
Vidlice
RockShox, Psylo Silver, Motion Control Damper, 15x110 axle, 44mm offset, S1:140mm of travel, S2-S6:150mm of travel
Přední brzda
Shimano, BR-MT420, 4-piston caliper, hydraulic disc, 203mm
Zadní brzda
Shimano, BR-MT420, 4-piston caliper, hydraulic disc, S1-S2: 180mm, S3-S6: 203mm
Řazení
Shimano Deore, M6100, 12spd
Přehazovačka
Shimano Deore, M6100, 12pd, Shadow Plus
Kazeta
Shimano Deore, M6100, 12spd w/Hyperglide+, 10-51t
Řetěz
Shimano Deore, M6100, 12-speed
Kliky
Shimano Deore, M6120, 30T ring, 55mm chainline, S1-S3:165mm, S4-S6: 170mm
Ráfky
Specialized Alloy, Tubeless Ready, 29mm internal width, 28h, Front: 29, Rear: S1-S2: 27.5, S3- S6: 29
Přední náboj
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h
Zadní náboj
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h
Přední plášť
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Zadní plášť
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, S1-S2: 27.5x2.3, S3- S6: 29x2.3"
Duše
Standard, Presta valve
Výplet
Stainless, 14g
Představec
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore
Řídítka
Specialized, 6000 series alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep. S1-S2: 780 width, 20mm rise: S3-S4: 800 width, 30mm rise: S5-S6: 800 width, 40mm rise
Gripy
Specialized Trail Grips
Sedlo
Bridge, Steel rails, S1-S2: 155mm, S3-S6: 143mm
Sedlovka
TranzX Dropper, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 125mm, S2: 150mm, S3: 170mm, S4-S6: 200mm
Hmotnost
276239
Hmotnost
16.57 kg (36 lb, 8.5 oz)
Hmotnost a velikost
S4
Zadní zdvih
145 mm
Přední zdvih
150 mm

Podobné produkty Specialized Stumpjumper 15 Alloy